יוצאים לדרך חדשה!מותג הגיטרות האייקוני ביותר בעולם- Gibson הודיע על מינויו של ג'יימס קרלי כנשיא ומנכ"ל החברה. קרלי מצטרף ל Gibson אחרי שכיהן כנשיא המותג- Levi’s והיה חבר בצוות ההנהגה העולמי שלו.
Gibson הכריזו על מינויים נוספים: סיזר גווקיאן כסמנכ"ל הסחר (CMO), קים מאטון כמנהלת הכספים הראשית וכריסיטיאן שמיץ כמנהל הייצור הראשי.

קרלי יוביל נבחרת הנהלה חדשה של Gibson , נבחרת של אנשי מקצוע גלובליים בעלי ניסיון רב בבניית מותגים, איכות מוצרים, חדשנות ופיתוח עסקי במטרה לבנות מצוינות תפעולית ולבנות דינמיקה חזקה של הקבוצה בכל רחבי הארגון. הם יתמקדו בקביעת התנאים להצלחה עבור מותגים של Gibson כדי להמשיך ליצור כלים באיכות גבוהה.
"כמוזיקאי, תמיד הערצתי את הגיטרות של Gibson ויש לי כבוד רב למותג האייקוני של Gibson ולאלו שבחרו לנגן בגיטרות של Gibson" .
" Gibson היא חלוצה של אומנות וחדשנות בכלי נגינה, והיא הייתה שם נרדף לעיצוב צלילי דורות וז'אנרים במשך יותר מ-100 שנים. לכבוד הוא לי להוביל את המותג האייקוני הזה" -אמר קרלי.
קרלי המשיך: "כמנהיג עסקי ובונה של מותגים, אנחנו בפתח של עידן חדש עבור Gibson שיבנה על המורשת המוכחת ועל מעמדו האייקוני. אנו מתמקדים בעתיד ומבטיחים התחלה חדשה, עם בסיס פיננסי חזק, צוות ההנהגה חדש ומנוסה ובעלות חדשה, שנלהבת באותה מידה כמוני מהמותג.
כמובילה בתעשייה, יש לנו הזדמנות וחובה להציב את התנאים הטובים ביותר להצלחה עבור המותגים שלנו, המעריצים שלנו, השותפים שלנו והצוות המורחב שלנו. אני מצפה להביא את Gibson בביטחון אל העתיד ".
נאט זילכה, יו"ר מועצת המנהלים של Gibson ומייצג את קבוצת הבעלות החדשה, אמר כי "המסלול של ג'יימס קרלי מדבר בעד עצמו - הוא כוכב רוק כשזה מגיע להבנת הצרכנים ועיצוב השוק, עבודה עם שותפים קמעונאיים ובניית מותגים ברמה עולמית. ג'יימס קרלי, סיזר גווקיאן, קים מטון וכריסטיאן שמיץ מביאים אנרגיה וחזון חדשים ל Gibson, הם מונעים על ידי תשוקה אותנטית לחברה ולמוסיקה. בשם מועצת המנהלים של Gibson, אני מצפה לשתף פעולה איתם כדי לסייע לGibson להשיג את החזון האסטרטגי שלה ולספק עתיד מוצלח ומואר לחברה ולכל בעלי העניין שלה ".
סיזר גווקיאן מצטרף לחברה כסמנכ"ל הסחר לאחר 20 שנות קריירה כאיש עסקים, מממן ומשקיע בצמיחת חברות ברחבי העולם. הוא הוביל צוותים בבתי השקעות גלובליים שהגיעו לשיאים.
בתפקידו יתמקד סיזר במוצר ובאבולוציה שלו, בפתרונות מסחריים ובחיבור לקהל הלקוחות באמצעות אסטרטגיות שיווקיות כדי לקדם צמיחה רווחית.
"ההצטרפות לGibson היא הזדמנות של פעם בחיים עבורי" אומר גווקיאן.
"כאיש עסקים, מוזיקאי ומעריץ של Gibson במשך שנים אני נרגש לעזור לעצב את העתיד של החברה שהכלים שלה השפיעו על החיים שלי ועל הצליל של המוזיקה בעולם. אני מחויב לשיתוף פעולה הדוק עם כל בעלי העניין בGibson, כולל האמנים שלנו, הסוחרים, העובדים והלקוחות ואני בטוח שביחד ניצור עתיד מוצלח שיהיה ראוי למורשת המדהימה של החברה".

כמנהלת הכספים, קים מאטון תתמוך בGibson ע"י הבטחת בניה וייצוב המשאבים הכספיים והאנושיים שלה לקיום מסלול גדילה בעתיד. היא מצטרפת לחברה מ- Richemont North America , שם היא כיהנה כמנהלת תפעולית בכירה. מאטון מביאה איתה לחברה ניסיון מוכח בבניית מותג והבנה רחבה של האסטרטגיה וההוצאה לפועל של Gibson .
"אני נרגשת מאוד להצטרף לGibson ולהיות חלק מחברה עם מורשת אייקונית ועתיד מבטיח", אומרת מאטון. "עם הבסיס הפיננסי החזק שלנו יש לנו הזדמנות לבנות ולהרחיב את הבסיס של Gibson כחברה שעוברת לשלב הבא. אני מצפה בכיליון עיניים לעבוד עם קרלי, סיזר, כריסטיאן ושאר הצוות של Gibson כדי להניע צמיחה לטווח הארוך ולוודא כי החברה ממשיכה לייצג את הפסגה של תעשיית המוזיקה."

כמנהל הייצור הראשי, כריסטיאן שמיץ יקח את האתגר של ניהול שרשרת האספקה ופס הייצור של החברה. שמיץ היה שחקן מפתח בצוות המעבר של Gibson בשנה האחרונה ומנהיגותו התפעולית, ניסיונו והתמקדותו בשיתופי פעולה ובעבודת צוות יועילו באופן מיידי לחברה.
"לאחר שעבדתי עם צוות Gibson בשנה האחרונה, אני משוכנע שנוכל להמשיך להפוך את מוקד הייצור שלנו ליתרון תחרותי עבור Gibson ", אומר שמיץ.
Gibson היא מותג הגיטרה האייקוני ביותר בעולם, אשר עיצב את פס הקול של דורות שלמים ושל מוזיקאים ואוהבי מוזיקה בז'אנרים שונים יותר מ-100 שנים.
חברת Gibson נוסדה ב 1894 ומשרדיה הראשיים ממוקמים בנאשוויל. למותגים של Gibson יש מורשת של אומנות ברמה עולמית, שותפויות מוזיקליות אגדיות ופיתוח מתקדם של מוצרים.
Gibson Brands כולל את המותגים Gibson, Gibson Pro Audio ו- Epiphone.
כל מותגי ומוצרי Gibson מוקדשים לאיכות, חדשנות, מצויינות וסאונד מעולה בכדי שאוהבי מוזיקה בדורות הבאים ימשיכו להינות ולחוות מוזיקה שמעוצבת ע"י הפסקול של Gibson.