כלי זמר


שאלות ותשובות F.A.Q

היכן נמצא מרכז השירות הארצי?
בבית כלי זמר, רח' גיסין אבשלום 64
קריית אריה פתח תקווה
 
למפת הגעה אלינו לחצו כאן: מפת הגעה
לראש העמוד 
מהן שעות פעילות של מרכז השירות בפתח תקוה?

ימים א' – ה' בשעות: 17:00 - 09:00 יום ו' בשעות: 13:00 - 09:00
בשעות הפעילות מתבצעים מסירה וקבלת כלים לתיקון/מתיקון במעבדת השירות
בירורים אחרים(ללא נוכחות הטכנאים) מתבצעים בהתאם לפעילות שעות סניף כלי זמר בפתח תקוה.

טלפון לברורים במעבדה:
מזכירות המעבדה: 03-9256910
פקס: 03-9212002

 

לראש העמוד 
אילו מכשירים ניתן לתקן במרכז השירות הארצי?

במרכז השירות הארצי מתוקנים רק כלים של היצרנים המיוצגים על ידי רשת כלי זמר.
בין היתר: ציוד הגברה מקצועי: (מגברים, קונסולות, פרוססורים, אפקטים וכו,), כלי נגינה אלקטרוניים, מיקרופונים אלחוטיים , קומפקט-דיסקים מקצועיים, כלי נשיפה , רמקולים , גיטרות , אקורדיונים , פסנתרים.

לראש העמוד 
היכן מוסרים מכשיר לתיקון?

ניתן למסור מכשיר לתיקון בכל סניפי כלי זמר הפרוסים ברחבי הארץ. (ראה סניפים) .
המכשיר יועבר לתיקון במעבדה המרכזית בפ"ת ויחזור לסניף לאחר התיקון בימי ההובלה הקבועים לאותו סניף .

לראש העמוד 
מהם תנאי התשלום לתיקון כלים במרכז השירות?

מכשירים במסגרת האחריות - ללא תשלום. יש למסור לתיקון דרך הסניף/סוכן בו נרכש המכשיר. יש להצטייד בחשבונית הקנייה בעת המסירה.

מכשירים שלא במסגרת האחריות: נגבים דמי בדיקה בסך 150 ₪ בעת מסירת המכשיר לתיקון.הסכום הנ"ל הוא חלק ממחיר התיקון ואינו מוחזר ללקוח במידה והצעת המחיר שניתנה לתיקון המכשיר לא אושרה.

תקופת האחריות לתיקון בתשלום: 3 חודשי אחריות.

 

לראש העמוד 
מה כדאי לבדוק לפני שפונים למעבדה?
  • המכשיר אינו פועל כלל –  במכשירים הפועלים ע"י שנאי, יש לבדוק את תקינות השנאי או לנסות שנאי מתאים אחר.  במכשירים הפועלים ישירות ממתח הרשת, יש לבדוק את תקע החשמל בידי אדם מוסמך. אם כבל החשמל שליף, מומלץ לנסות כבל אחר. 
  • מכשירים הפועלים על סוללות – להחליף לסוללות חדשות.גם אם הסוללה חדשה נסה אחת נוספת.
  • המכשיר מבולבל או מתנהג בצורה מוזרה – בד"כ במכשירים אלקטרוניים רבים קיימת אפשרות ל"איפוס" .RESET. אפשרות זו מחזירה פרמטרים רבים במכשיר למצבם ההתחלתי. האיפוס מתבצע ע"י התקנת מערכת ההפעלה מחדש ע"י דיסקים או ע"י חיבור למחשב או ע"י לחיצה על לחיצים מסוימים במכשיר.כדאי לבצע עדכון או איפוס רק לאחר ביצוע גיבוי במידה ועדיין ניתן. 
    יש לזכור שכאשר מבצעים עדכון או איפוס, זיכרונות ,מקצבים, תוכניות וכו' ששמרתם במכשיר נמחקים ואינם ניתנים לשחזור, מה שמזכיר לנו שתמיד כדאי לבצע גיבוי לחומר בכל אמצעי שניתן לנו. ורצוי שעה אחת קודם.
    חוברות הפעלה קיימות בדר"כ באתרי החברות באינטרנט - ביצוע תהליך של איפוס מתואר בד"כ בחוברת ההפעלה.
  • רעשים התנתקויות בסאונד – לבדוק חיבורים ומחברים.  במערכות המכילות מספר מכשירים יש לבדוק כל מכשיר בנפרד כדי לנסות לבודד את הבעיה.
  • קומפקט דיסקים – בדר"כ דיסקים צרובים יכולים לגרום לבעיות קריאה יש לבדוק עם כמה דיסקים, כאלה שאתם משוכנעים שהם תקינים.
לראש העמוד 
כיצד ניתן לקצר את זמן התיקון?
מוסרים ומקבלים את המכשיר לתיקון ישירות במרכז השירות הארצי בפ"ת כך נחסכים ימי ההובלה מהסניף אל מרכז השירות.
לראש העמוד 
כיצד מתבצעים תיקונים של אורגנים דו-קומתיים?
שירות תיקון אורגנים דו קומתיים ניתן בבית הלקוח בלבד. טכנאי יגיע אליכם בתאום מראש. צרו קשר עם מזכירות מרכז השירות הארצי לתאום ביקור טכנאי.
סה"כ תדרשו לשעתיים המתנה ביום שנקבע (אנחנו מצדנו משתדלים לדייק).
שעות הביקור בין השעות 9:00 – 17:00
מחיר השרות 400 ₪ כולל מע"מ לביקור הטכנאי (שעת עבודה 1), לא כולל חלקי חילוף.
 

לראש העמוד 
האם יש חלקי חילוף לכל הכלים?

מחסן החלקים שלנו מכיל אלפי פריטים. אנו מחזיקים במלאי שוטף חלקי חילוף מקוריים מכל החברות אותם אנו מייצגים: חלקי חילוף לרמקולים דיאפרגמות וריקון קיטים חלקי חילוף לגיטרות חלקי חילוף לתיקוני אלקטרוניקה.

יחד עם זאת כדאי להבין שעם עשרות אלפי מוצרים,לפעמים חסר במלאי פריט כזה או אחר. במקרים כאלה נדאג להביא את החלקים הללו במהירות האפשרית.

לראש העמוד 
© כל הזכויות שמורות לכלי זמר בע"מ .
בניית אתרים